بازار سهام امروز چهارشنبه ۲۶ آذرماه را نزولی آغاز کرد و شاخص کل تا بیش از ۲۷ هزار منفی جلو رفت اما در میانه راه تغییر مسیر داد و هم اکنون با ۲۲ هزار و ۱۶۹ واحد افت در محدوده یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل با ۲۲ هزار و ۱۶۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۷۸۴ واحد کاهش به رقم ۴۳۵ هزار و ۳۶۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۹۷۱ هزار و ۹۹۰ معامله به ارزش ۸۲۰ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۱۶۲ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۷۸۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۱۵ هزار و ۳۳۶ معامله انجام داده‌اند که ۳۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری صبا تامین، صنعتی مینو، سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

کد خبر 573209

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha